vamp?

jag blir sällan bjuden på saker och om jag blir de brukar jag oftast tacka nej. inte för att jag e otrevlig utan mest för att jag ogillar att befinna mig i en grupp med folk jag inte känner. känner mig så himla obekväm med det. (skrev det lite smått för några dagar sen apropå dagis oxå, samma sak)
men iaf, nu har jag blitt bjuden på en liten tillställning iaf. känns väldigt trevligt å innan jag hann komma på att jag tycker de e jobbigt så "klicka" jag ja. ja numera så bjuder man ju folk per facebook oxå så de blev ett ja iaf.

sen kom nästa problem, vad har man på sig? hade de varit "vanlig" fest hade jag ju inte brytt mig utan kommit precis som jag är, jeans å tröja. tycker de e svårt å "klä upp mig" ju, men nu var de ju halloweenfest, då MÅSTE man ju slå på stort med sitt klädval. sure tänkte jag, de e väl bara å köpa nåt, tills hjärnan kom ikapp igen och insåg att jag inte har råd med det.

jag äger inte många svarta plagg (för de ska ju vara svart till halloween) så hur ska jag lösa de? hmm .. har kollat runt lite hemma iaf och sen bestämde jag mig för att vara vampyr. :p haha .. inte dracula-vampyr utan en sara-vampyr. har fixat strumpbyxor att ha på armarna och korsetten fick nytt snöre. svart linne ska inhandlas och tyg till "vingar" som ska fästas på strumpbyxorna.
för att ni ska få en bild på hur jag ska se ut (ungefär) så lägger jag in en bild .. haha . konstig svenska de där.
iaf bilden e alltså min inspirationskälla, sen får vi se hur nära resultatet det blir.



e de nån som har en kjol att låna mig? en svart .. annars blir de till å sy en tror jag. vill ha en som e kortare än som på bilden.
sen beror de på vad för kjol jag får tag på hur jag ser ut om benen i övrigt .. antingen svarta leggings eller inga leggings. känns ju liiiiiite jobbigt att raka benen mitt i vintern (!?) men vi får se. de får ju inte bli för mkt s&m , bdsm vampyr om mig. korsett å massa tatueringar .. hmm ..

hmm ..


så ser det ut hittills .. dålig bild, jag vet .. :p hihi

bra att jag börjar i tid med projektet förresten för jag vet hur snabbt tiden går. se bara på min unge som typ e uppe å springer nu ..



när jag får lite ork över så ska jag fixa lite bilder på alla saker jag köpte igår (iaf ett urval av dem) jag loooovar :p
nu ska jag plocka undan symaskinen för denna gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0