sover gott

alltså när jag sover bra så drömmer jag .. massor ..
inatt drömde jag om köttfärssås och spagetti som intogs i roberts gigantiska villa med hans 2 barn. mitt eget barn var inte med å inte bor han väl i en gigantisk villa heller. fast de var nog ett radhus när jag tänker efter. om jag ska räkna rummen såhär i efterhand skulle jag gissa att de var 9rok. haha .. å källare ..

iaf så vaknar jag vid kvart över sju utan att ha hört bäbis sen 3 då han fick lite välling för att somna om. han var vaken max 10min då. a ja .. slår på teven å efter 10min vaknar bäbis .. så himla mysigt .. :p



idag e de fullt upp ..
besök hos sara, besikta bilen, möta upp mamma på stan, sätta lökar å rensa de riktigt sista ute inför vintern, städa och diska. ikväll ska jag försöka komma ut lite. får se hur de går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0