lek



lillen e så himla söt när han sitter å leker för sig själv. när han sitter still för en gångsskull. :p han brukar även klättra på spegeln om de e nån som undgår att se den smutsiga spegeln i bakgrunden :p



var iväg en snabbis till köpis idag. köpte en planta på ikea som jag ska ha på framsidan i krukan nu under vintern. å så blev de 2 pyjamaser till lillen för han har ju bara en! galet .. hehe .. :p

köpte även pappas julklapp! bara brorsan x2 å mamma kvar. alltså jag har inte 2 brorsor men den enda jag har fyller år i nov så de blir väl två antar jag. eller så kanske jag snålar in å bara köper julklapp. vi får se ..

bäbis somna tidigt idag för nästan en halvtimme sen. jag har packat inför imorgon (hoppas jag inte glömmer nåt) å plockat undan massa leksaker. bara de tråkigaste kvar, disken. men de får vänta tills imorgon tror jag :p hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0