jaha

då var man singel då ..

fan ..

nån vän?



citat hans: då vet man att man kan använda madrassen till det oxå.
(skribentens anmärkning: madrassen i "biorummet" efter att ha haft sex i den första, sista och enda gången)
- bra att du vet de nu eftersom du dumpar mig mindre än en vecka senare. så du ville bara testköra madrassen? vad trodde du? att de inte skulle gå på en MADRASS???

fan vad jag e bitter.

varför finner jag bara idioter som gör slut på telefon? vad har hänt med killar? har de inte växt upp än? när man e över 20 så e man iaf vuxen nog att ta ansvar för sig själv (och sina känslor å förhoppningsvist lite av den andras känslor oxå).
varför kan jag inte finns nån idiot som gör slut öga mot öga? den idioten står mkt högre i rang hos mig.

ja jag vet att inte alla är ämmade för varandra men man kan inte begära att efter 2 månader ska man avsluta varandras meningar osv.

jävligt illa å inte säga nåt innan vi åkte till fjälls iaf. nu behöver jag skämmas EN GÅNG TILL. e inte så kul å kolla på bilder därifrån när han e med, på samma sätt som att lars förstörde leos födelsebilder. (absolut inte leos födelse men bilderna från BB iaf)

ska iaf bli skönt att allt kan återgå till de normala och prata mer med martin som jag har saknat lite. (okej då ganska mkt) han e ett bra stöd i mitt liv även om han inte vet om de riktigt. vi har helt enkelt inte haft tid med varandra på sista tiden. han har varit upptagen på sitt håll å jag har prioriterat annat (annat=hans) .. haha

inatt blir de nog inte mkt sömn. jag har stålsatt mig just nu de e därför jag kan skriva av mig men sen när bäbis har gått å lagt sig så kommer nog känslorna (å tårar även om jag HATAR att grina, kan väl göra de i min ensamhet då)



btw, hans arbetskamrater: eftersom han kanske inte läser min blogg längre (?) å ni kanske tittar in här på måndag (imorgon) eftersom hans e väldigt bra på att vara väldigt ärlig å antagligen säger att han gjort slut med mig så säg till honom (igen å igen) att jag vill ha mina saker (de e få men jag vill ändå ha dem) skickade till mig med posten eller liknande bud.



ikväll ska jag kolla på ensam mamma söker å glädjas över att inte ha 5 killar boende hos mig på samma gång.



då har jag fått ur mig lite iaf. synd att inte klumpen i magen försvinner med orden .. shit asså, varför e jag så blåögd?

Kommentarer
Postat av: Tessan (Din gamla rävpasset kompis)

va tråkigt!

vilken kille som gör slut sådär töntigt och omoget!

hoppas du hittar någon som gör dig lycklig!



kram

2009-10-04 @ 22:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0