host host

precis nu gör jag nåt jag inte gjort på riktigt länge. ligger i sängen och skriver på datorn.

både jag å bäbis har blivit lite hostiga så han ligger å hostar i sömnen. han har aldrig varit så pass hostig förr att han gör de när han sover. tycker de känns lite läskigt faktiskt. kommer nog ha lite svårt att somna. ligger nog mest å lyssnar när han hostar å sen när han hostat klart går jag upp å tittar till honom.

jag e ju verkligen inte blödig men ibland värker de i mammahjärtat lite extra.



har massa beg kläder hemma hos mamma att gå igenom imorgon. en kille på hennes jobb ska sälja å jag fick visst första tjing. e 2 kartonger å 2 kassar, de e gigantiskt mkt i bäbis kläders mått. hehe
har sett ett fodrat gallon set i ljusbrun redan å de ska jag ha iaf i stl 86.

å apropå de, nån som vet om "name it" e ett bra märke? billigt? dyrt? som HM eller PoP? vet inte riktigt om de e värt priset som e satt eftersom jag inte vet vad de e för märke riktigt.

Kommentarer
Postat av: tystläsare

name it är ett "billigare" märke som man bl.a. kan köpa på åhlens.

2009-10-31 @ 09:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0