födelsedagen e oxå nära ju

imorse vaknade jag först faktiskt .. kvart i 7 :p
låg å drog mig typ en kvart innan jag gick upp å gjorde välling så bäbis vaknade. sen låg vi kvar yttligare 30min i sängen.. så himla skönt ..
å så har jag fått hem andra julklappen, eller om de blir en födelsedagspresent de får vi se. 35kr kostade den .. känns bra .. blir nog bara 2-3saker tillbäbis från mig på vardera jul och födelsedag, han fattar ju ändå inte riktigt :p hehe



de jag gått å tänkt på de senaste dagarna ännu mer e leos farmor .. jag borde verkligen ta reda på om hon vet om leo. å om hon inte vet så borde hon få reda på det.
pratade lite smått med en präst om det oxå bara för att få ventilera mig lite .. a ja .. vi får se vad som händer .. nu e de lunchdax!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tycker att du ska ta kontakt med henne. Ev strul som uppstår är pga att Leo's pappa valt att ej berätta för henne, inte för att du gör nåt fel.

2009-10-15 @ 13:14:35
URL: http://nurselinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0