dagen idag

usch vad otrevlig med bilder jag har varit på sista tiden.


så står de på min bokhyllas dörr



när klockan var lite innan 17 så dök mamma å pappa upp å väckte bäbisen. jag bytte om å drog i väg å träna. känns så himla bra när man kommer tillbaka från träningen. jag känner mig full av liv och ork efteråt. känns så himla bra.
så nu blir de träning på lördagmorgon klockan 10 oxå. :p hurtiga morsor.



leo var supertrött när jag la honom för 20 min sen, han drack sin välling å sen vart han pigg antar jag. han ligger/sitter/står å skriker i sin säng just nu. ska gå in å lägga honom ner snart. :P





bada var vi å gjorde igår oxå även om bilden e från ett hemma bad :P hihi
han e så duktig när vi e på badhuset, inget gnäll alls å inte alls rädd för vatten. så himla kul när de e så.

förra gången vi badade, jag, leo och mamma så hade vi ingen nyckel hem till mina föräldrar för pappa skulle ju vara hemma men när vi kom hem den gången så hade pappa åkt till farmor (dit vi skulle EFTER vi varit å badat) utelåsta alltså.
denna gång hade vi heller ingen nyckel (e väl dumt å ha med på badet) å när vi kommer hem så e pappa inte hemma. suck suck suck .. trötta efter bad, en hungrig bäbis och spöregn. jaha .. 15 min senare kommer han hem, då har han varit ute å sprungit i regnet. suck ..
2gånger av 2 lixom .. haha



tänkte på mina håriga ben idag när jag jympade. 
e de ingen som har sån borttagningskräm från typ veet att låna mig? bara lite, jag vill veta om jag tål det eller om jag e allergisk. har ju provat en gång förr (kommer maria ihåg det? tror vi var i tyskland när vi provade (jag iaf) å sen brände det på benen å de var illröda några dagar)

hmm .. annars e de ju vinter snart å då kan jag skylla på vinterpäls :p haha



fredagsnöjet: hjälp mig välja, bada på parkbadet eller bowla?

tänkte ha barnvakt hela dagen och natten tills lördag å sen träning på lördag morgon ju.


nu e jag så hungrig så jag mår illa. måste ha mat.
ses då ;)

Kommentarer
Postat av: Mia

Jo det kommer jag ihåg, det var läskigt hur benen såg ut efteråt... :/ Annars en spännande resa :D Kommer du ihåg vandrarhemmet i italien och hon österikiskan :P som sjöng hela tiden. haha.

2009-10-05 @ 21:16:26
URL: http://meepymeeps.blogspot.com
Postat av: Cissi

Tränade du på fjärran idag?? Jag var där och simmade. Kom ut strax efter 17 och kikade in på alla som jympade :-)

Jag använder bara min epilator numera!! Love it! krams

2009-10-05 @ 21:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0