bildbomb



eftersom jag inte bloggat så aktivt under nåt dygn nu så skickar jag lite bilder på vad jag gjort och annat .. :p



var på bilprovningen och jag frågar mig varför de aldrgi ställer tillbaka knapparna efter sig?



här har jag slagit in julklappar :P





tog upp brorsans båt idag. självklart var bäbis med i bästa dirdikssonoverallen som han fick i 9månaders present. bäbis blev ju 9månader igår. helt galet ju.
även farmor var med (som drar vagnen på mittenbilden) å vädergudarna var verkligen (inte) på vår sida. 3-4grader och spöregn



börjar få så himla långt hår .. linda hade en bra ide med frisörprogramet .. måste fixa barnvakt bara .. :p måste måste måste klippa mig ..



btw inget svar från carl ang leos farmor. suck ..
får väl helt enkelt ringa honom

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag/vi ställer gärna upp som barnvakt.

2009-10-18 @ 15:42:17
URL: http://nurselinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0