bevis!

Här kommer beviset att jag inte växt upp ännu! liiiiiite 14isvarning!


Namn: Sara
Födelsedag: 6 april
Hemstad: Gävle
Ögonfärg: Blå
Längd: 175
Höger/Vänsterhänt: Höger
Värsta vana: stänger inte skåpluckor
Stjärntecken: Vädur
Skostorlek: 38
Är dina föräldrar skilda? nope
Kär? nope
Skor idag: Stövlar
Din svaghet: mitt humör
Dina rädslor: mörker, mig själv, höjder, spindlar, det "vanliga" helt enkelt
Mest kända fras på msn? mm
Det första du tänker på när du vaknar: Leo
Dina bästa kännetecken: de vet jag inte
När går du och lägger dig? när bäbis somnat
Mest saknade minne: saknade minne? vad innebär det?

Favoriter:
Färg:
grön
Mat: käkar inte mat
Sport: badminton
Djur: hund
Glass: magnum
Godis: surt och blandat
Affär: HM
Skådespelare: Johnny Depp
Låt: Finns ett urval
Nummer: 4
Tuggummi: får ont i magen av tuggummi, sväljer för mkt saliv
Helgdag: måste jag välja mellan lör eller sön?
Årstid: Alla har sin charm
Tandkrämssmak: finns de fler smaker än mint?
Radiostation: MIX
Parfym: inte en aning

Har du någonsin:
Varit kär?
Ja
Blivit dissad? O ja
Rymt hemifrån? Nope
Föreställt dig ditt ragg naken? Nej
Skolkat? Ja
Sovit utomhus? Ja
Gråtit i skolan? Ja
Velat bli modell? Ja
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag? Ja
Sett en död människa? Nej
Druckit alkohol? Ja
Ätit sushi? Nej
Varit på scen? Ja
Snattat? Nej
Blivit full? Ja
Retats? Ja
Blivit nedslagen? Nej

Du?
Svär?
Ja
Sjunger bra? Ja
Duschar dagligen? Nja 6dagar i veckan iaf
Tycker att du är attraktiv? Beror på dag i veckan
Kommer överens med dina föräldrar? Japp
Gillar åska? Ja
Spelar något instrument? Inte aktivt men kan några stycken
Äger en iPod? Nej
Går till kyrkan? Bara vid bröllop, begravning och dop
Sover med gosedjur? Bara mina katter som alltid ligger i sängen
För dagbok? Kan man kalla bloggen för dagbok så ja
Dansar i regn? JAPP!
Sjunger i duschen? Nej

Vem var den senaste personen:
Du nuddade:
Micke
Du pratatde i telefon med: Mamma
Msnade med: Peter
Du kramade: Micke
Du skällde på: Jag skäller inte
Sportade med: Johanna

Senast du:
Skrattade:
Precis innan bäbis somnade
Grät: i våras
Filmen du såg: SUPERSUGEN!
Tuggade tuggummi: Aldrig
Drog ett skämt: ironi händer dagligen
Sång du sjöng: Day N Nite med Kid Cudi Crookers








några frågor på det???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0