vi lever!

ska bara medela att jag fortfarande lever. bäbis har blitt jätte sjuk så jag har mest hand om honom nu.. hinner inte så mkt mer ..
plutten har ALDRIG varit så sjuk nångång .. har haft väldigt hög feber i över ett dygn nu. ska ge honom alvedon igen när han vaknar. blir ju inte så bra med sovningen just nu.

mental note, kolla hur många dagar på raken kan man ge alvedon.

a ja .. ska försöka vila huvet lite nu iaf. gissar på att plutten vaknar om ca 1timme.
har bäddat på hela vardagsrumsgolvet med bäddmadrassen (2st 2x1.80), 3 täcken och 7kuddar så här ska jag sova tänkte jag.
å nu tänker ni, varför äger hon så många madrassen, kuddar och täcken. när man bäddat ner sig på golvet med bäbis en gång så e man fast! de e ju hur mysigt som helst. kan ju fixa en bild på spektaklet imorgon.

god natt!


Kommentarer
Postat av: Jenny

usch och fy, stackars leo. :S hoppas han kryar på sig snart.



två dygn med alvedon innan man ska kontakta läkare är det väl?

2009-11-09 @ 10:11:24
URL: http://ynnejjj.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0