veet

om de e nån som följt mig så länge som sen i våras/försommaren så kanske ni kommer ihåg att jag grunna på hårborttagningssystem (a la veet, de finns ju en del)
nu iaf har jag fått tummen ur å köpt på mig en förpackning med sån kräm och en svamp som man använder i duschen.

jag provade nyss på halva underbenet å shit vad bra de blev.. asså inget slår ju rakning i lenhet men håret försvann magiskt. å inte gjorde de ont å ingen tid tog den. skulle verka i 3-6min innan man fick börja skrubba .. hmm .. vi får se i morgon eller senare om de blir knallröda och gör ont (som förra gången jag provade.)

för den som inte vet så provade jag å en gammal kompis, maria, sån hårborttagningsgrej när vi var i tyskland för en massa år sen (typ 6år sen kanske de var .. 7 kanske .. ) å iallafall jag fick röda prickiga ben som sved som in i bomben :p sen dess har jag inte vågat .. förrän nu .. :p

veet - is the shit eller shit? återstår att se imorgon :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0