uppdatering om sjukling

nu har bäbis sovit i 3 timmar. tror han var lite trött efter natten :p

dock så gick natten himla bra. ungefär en gång i timmen vakna han. jag gick upp å så fick han ligga på min mage å sova en timme å sen när han vakna så fick han sova i sin säng en timme .. å så höll de på hela natten. fick välling klockan 01 å 04 men inget alvedon.
vid 23 hade han 39.8 i feber men sen i morse har han ingen feber alls.

de e lite som att han sover bort det sista nu. ska ta tempen på honom direkt när han vaknar sen. han får sova tills han vaknar tänkte jag. denna natt kommer nog oxå bli lite jobbig men då får de vara så.



jag då? jo jag har oxå sovit en timme OCH käkat mat! pratade lite med brorsan igår om mitt matintag som e katastrofalt så jag fick lite dåligt samvete. i vanliga fall käkar jag ju 2 mackor med ost om dagen och på helgen käkar jag mat hos föräldrarna men idag har jag käkat 2 mackor OCH en portion lasagne (som legat i frysen alldeles för länge)
duktig mig.

ska fundera ut om jag orkar tvätta idag eller om jag ska göra de en annan dag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0