snö!

idag blev jag påmind om varför jag gillar vintern.
gick till öppna förskolan fullt på pälsad, stor tjock härlig jacka, halsduk, vantar och mössa. frös bara lite på låren för de blåste.
sen att de kom lite snöflingor gjorde inte saken sämre. me like.

jag var helt övertygad om att de inte skulle snöa idag men de gör de ju faktiskt. har till å med ett litet vitt lager på bron på framsidan .. woho!
måste dock kratta mer på baksidan innan de får bli ett snötäcke. eller hellre snö nu men de kan vänta tills jag fått lust att kratta då .. :p fast nu .. hmm.. lite svårt å bestämma mig just nu.


orkade inte redigera kissens ögon :p
leo har blitt väldigt snäll mot missarna nu iaf. bryr sig inte mer än att han vill klappa. och ligger de kvar så nöjer han sig efter ett tag å går å gör nåt annat.



när vi var på öf idag trodde jag att jag skulle dö av magvärk. vet inte alls vad det var men de kändes som riktigt mjälthugg (also known as håll) men jag hade ju inte varit fysiskt aktiv så de var konstigt. de gick över på en timme iaf.

ser fram emot helgen för en gångsskull :p


Kommentarer
Postat av: Linda

Katten ser helt galen ut. Den ser ut som nånting som går på batterier ;)

2009-11-05 @ 14:28:32
URL: http://nurselinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0