pyjamaser!

idag har de varit stora pyjamasköpar dagen :p
grattis till oss :P

nu ska vi mysa på soffan lite tills de e dax att lägga sig .. jag kommer toksomna för jag e så himla trött men de e skönt å vara riktigt trött ibland oxå ..

hade!





BTW så har jag sagt upp mig från jobbet nu .. skar lite i hjärtat faktiskt, fast den enda jag har lite kontakt med e monica som jobbar i karlstad. de e ju inte som att de känns att de vill ha tillbaka mig direkt.. men men .. de e inte anledningen till att jag sagt upp mig .. fast borde inte ens chef och ens chefschef har hört av sig mer än en gång? å de var precis när jag fått leo som jag fick ett kort och blommor från arvika (och j), har inte hört nåt alls från p på över ett år.
å lägligt nog så slutade min mcdonalds mail funka precis innan jag gick på havandeskapspenning så jag har ju inte haft en chans i världen att hänga med på var som hänt under tiden jag varit borta ..
som sagt, känns ganska sorgligt men men .. i´m moving on.

nu har jag skrivit av mig ang jobbet oxå..



jag hoppas på bio inom kort

Kommentarer
Postat av: Monica

Humm... Det var ju himla tråkigt att du skall sluta. Blir du kvar i Gävle eller skall du ta dig någon annanstans? kommer sakna dig.

Det finns ju McD i Gävle och Johan är ju chef på Valbo, det var vad jag hörde senast i alla fall. Ni klickar ju bra på jobbet :-) Följer varandra så att säga.

Hoppas allt är bra med er!

Kram

2009-11-23 @ 15:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0