ny bil!


ligger å myser på sänggolvet :p



bäbis e inte direkt intresserad av STORA leksaker än .. suck .. tänkte köpa en tröstbil till honom på barnens hus när vi var dit idag. han får välja själv. la fram 3 bilar, en liten, en mellan som var formad som en gris och en riktigt stor lastbil ca 40cm lång. vilken tror ni han väljer?
den minsta av dem alla trots att jag försökte trycka på att han ville ha den stora ..
nej de blev en liten orange med rosa däck. den kom från kollektionen "knubbisar" .. :p hehe så himla gulligt iaf ..








här testar bäbis (det som vi kallar för) åkebilen. de var i helgen detta skrämmande event inträffade.
alltså de e en vanlig bobbycar som e i bättre beg. skick .. anledningen till att den kallas åkebil i min familj e att nån som hette åke och bodde granne med oss när vi var små hade en sån bil först ..
nej jag vet inte.. rena spekulationer .. eller kanske e de för att man åkER med bilen? åkebil? hmm .. de kommer från när vi var små iaf. så leo kommer alltså att ha en åkebil, ingen bobbycar.



fick även nåt ryck och började sortera saker i tvättstugan. behövde skapa lite plats till en del kläder i lite större storlekar till bäbis.
var till å med så seriös så jag skrev lappar på varje hylla.



Kommentarer
Postat av: Jenny

haha okej, spännande. =) är det bara du och leo som ska dit eller?



du kan väl skicka ett meddelande på facebook med ditt mobilnr så kan jag skicka ett sms om jag kommer, men jag tror inte det.

2009-11-10 @ 17:07:43
URL: http://ynnejjj.blogspot.com/
Postat av: Calle

Jag röstar för att du köper lastbilen också :D

2009-11-11 @ 18:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0