lådor lådor lådor

nu e lådor på plats. blev helt okej, e bara att märka upp dem kvar.



i övrigt så var bror å pappa på besök idag å vi käkade mat å fixa lite småsaker här hemma bara. sen när bäbis gått å lagt sig så tog jag ett timslångt bad!! så himla najs. de ska jag göra oftare. jag badade ju JÄMT när jag bodde i arvika å de e nåt jag saknar, inte arvika utan badandet. :p

jag vill ha kakor! men jag har ingen mjölk så de går ju inte. aldrig kakor utan mjölk. hihi

känner mig så himla flyktig. kommer aldrig till skott att skriva nåtjag känner/tänker .. så inläggen just nu e bara ordbajs.



jag mår ganska bra just nu, leo sover bra på nätterna å jag har riktigt trevligt sällskap på helgerna, har träffat dumle en del som känns bra å jag käkar helt plötsligt mkt mer (inte bättre men mer) :p
de enda som e ett litet orosmoln e nog dagis .. men men .. de löser sig. :p



har ni kanske märkt att jag ska försöka lägga av med att kalla leo för bäbis? han e ju knappt bäbis längre. får se hur de går med de .. gissar att de står 50/50 just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0