fredag

kvällen blev perfekt! när bäbis sovit en timme så grinade han lite så han fick komma upp i 15 min å sen somna han om så snällt.
vid 0645 så vakna jag och undrade om bäbis dött eller nåt .. inte ett knyst av honom på HELA natten! galet :p inte ens nå välling ju!
men han var allt vid liv och pigg 5 min senare. en riktigt riktigt bra natt dvs.



idag ska vi köpa en kupevärmare så jag slipper frysa fingrarna av mig senare i vinter och sen hem till bror å sen möta upp mamma på rusta å sen hem till föräldrarna. förutsatt att bilen startar .. varför skulle den inte göra de? men den har stått sen i söndags så vi får helt enkelt se :p hihi

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men saaben startar väl alltid!! :-)

2009-11-07 @ 23:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0