duktig

jag var riktigt duktig och tvättade en maskin idag trots allt :p hihi
plus att jag var duktig och käkade middag oxå. har alltså käkat 3ggr idag!!! galet .. kommer nog inte hända igen .. haha

leo har varit feberfri ett bra tag nu men för ca 2 timmar sen kom de tillbaka å han blev gnällig å så. nu sover han iaf å jag ligger på golvet i vardagsrummet. var ju så himla mysigt å ligga här inatt så jag gör de en natt till :P

imorgon blir de lugnt igen, vill att bäbis ska vara frisk tills på onsdag ju. då ska vi iväg till järnvägsmuseet :p (förhoppningsvist)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nä skitsvårt är det. Men vi har kommit fram till att vaccinera oss i alla fall. Enbart för att inte smitta Elliot då eftersom det tydligen slår hårt mot småbarn, annars hade jag inte brytt mig.



Honom är jag inte alls säker på hur vi ska göra med. Man vill ju inte spruta in en massa konstiga grejer i honom som känns lite sådär framstressat samtidigt som man inte vill att han ska bli sjuk. Pest eller kolera... Usch.



Mår Leo bättre idag?



2009-11-10 @ 08:37:12
URL: http://ynnejjj.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0