sova mer

bäbis fick sova i min säng i natt, jag var för lat för å lägga honom i hans egen säng, men mysigt var de.



just nu går livet ut på å sova känns de som :p haha ..

vakna lite för tidigt i morse å nu har vi sova nästan 2 timmar tillsammans på soffan :p hehe .. skönt var de


sen träna vi lite på att sitta fint vid bordet. gick kanon, igen :P


nu håller de på å förbereda mitt hus för målning oxå. de e en stor fördel med att inte bo i hus ju. slippa hålla på med underhåll av husets utsida. fast å andra sidan hade jag bott i hus hade jag nog haft en karl som skulle ha fixat de ;) haha
detta var min fina utsikt (inte)


nu la bäbis ett lass i blöjan igen, men hallå de har inte ens gått en vecka ju. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0