kväll på pukslagar

*weee*
nu mår jag mkt bättre än i början på veckan.



idag har vi varit på stan med mormor som köpte världens finaste filt med elefanter på polarn o pyret. jag hade en favoritkudde med elefanter på när jag var liten så på nåt sätt blev de lite nostalgiskt.
den filten ska fisen ha i deras vagn å den passa kanon i den :-D käka på waynes oxå å idag var de en besvikelse. men men .. dålig dag kanske

gick runt lite å köpte inget till slut, e ju inte direkt så att pengarna räcker till så mkt shopping i slutet på månaden.
sen åkte vi hem å käka grillat. å ärligt, vad jag har saknat potatissallad! de e väl den bästa uppfinningen som hör sommaren till?

nu har fisen somnat å jag e lite trött så jag tänker sova lite tidigt idag ..
god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0