klämdag

mm kläm på du bara ..



igår blev de inte mkt gjort egentligen. köpte en bikini, en gunga att ha hos mormor å morfar, ett par skor till dopet (till mig) och hårfärg.
käkade mat hos mommo å moffa och sen hem å grilla. en riktigt trevlig kväll måste jag verkligen säga.
koom i säng liiiiiiite för sent å de fick man ju sota för sen på natten.
bäbis var inte nådig på mig.
men vi överlevde även de.



idag har vi legat ute i solen på förmiddagen. jag verkligen låg å kollade rakt upp i luften å lyssnade på vinden som for genom löven. jag bara uppskattade färgerna på björken som står intill min lilla tomt, molnen som gled förbi på himlen. hmm .. blev så himla filosofisk att jag vaknade upp ur koman av att bäbis skiker. asså han ligger 1m från mig å jag hörde inte att han ville nåt förrän de hade utvecklats till skrik .. haha .. så inne i himlen var jag.

sen jag har tagit bort maskrosor (igen, å ja jag vet, ännu ett evighetsgöra men man måste ju börja nånstans) sen plantera jag lite blommor som jag var å köpte på ica plus för 5kr st. blev okej, men de e ju 5krs blommor å för de får man inte jätte mkt direkt. :P hehe

nu väntar jag besök så jag ska försöka städa/plocka liiiiite mer innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0