go natt!

yes jag hoppas på en go natt med en go kille. å att han sover i sin egen säng till iaf 5. än har han inte somnat. eller han har somnat en gång men när jag skulle bära över honom tills hans säng för 30min sen så vaknade han. han ligger å smågnäller lite men när jag går in i rummet så blir han tyst å mysig å bara ler å skrattar. bara av min närvaro. haha. han e go han.
hoppas han bara somnar snart igen. :-) för min och hans skull



de flög hit en pizza idag igen även fast jag verkligen sagt att jag INTE e hungrig. men jag var inte då men jag blev lite senare så tack! haha



visst e bloggar roliga att läsa? jag skulle önska att fler jag känner och har känt hade bloggar så man kunde läsa om deras liv. e ju inte alltid man vill bara säga "hej vad gör du i ditt liv" då kan man avvakta lite på avstånd utan att vara för på. å de man lägger ut påbloggen får man ju stå för. e ju ingen personlig dagbok, snarare en händelsebok.

nu tystnade fisen så jag ska lägga mig till rätta i sängen nu!

ses i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0