galen?

kalla mig galen men jag tror allt att en av mina grannar stöter på mig .. idag inledde han samtalet med "jasså här ligger du och bättrar på brännan" ja visst, jag låg i solen å halvsov (klcokan var typ 930) sen gick han in i uterummet för att se om jag behlvde få de målat där inne oxå. gick å strök väggen lite å sen gick vi ut i solen och pratade en massa.
han e väldigt trevlig så missförstå mig inte. sen jobbar han med personalrekrytering så han ska man nog hålla sig väl med :-) haha

nu ligger iaf fisen å sover bredvid mej på soffan. när han sover middag själv så sover han max 30min men när jag ligger bredvid sover han mellan 1å2timmar. trist för mig att ligga här bara men de e okej ibland.

jag e fruktandsvärt sugen på att åka till järvzoo i helgen, får se om vädret tillåter de.

skulle vilja åka å köpa en BH till mig då den jag har gick sönder å nu e ja utan (å alla som har barn och ammar vet hur skönt de e å gå utan, inte) men jag måste nog spara de pengarna till helgen utifall de blir en miniresa. får använda bikini-toppen sålänge,



just de, jag e lite galen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0