drömmar

undra hur de skulle kännas att bo i hus på halv-landet a-la-björke. sitter å drömmer mig bort till ett mysigt boende med en gungställning och en barnpool på tomten (jag vill inte ha en sån hoppmanick som e populärt nu för de känns så farligt ju) tomten ska vara mycke gräs å grön ska de vara. å så lite buskar och några pallkragar att plantera i. tänk att kunna ha potatis och morötter färska från trädgården hela sommaren men då behöver man plats till de. två bilar ska "vi" ha, en kombi, modell stor och kraftfull och en cab, gärna en BMW men mer troligt en saab :P hihi

2-3ungar (2 för jag vill helst ha 2 men 3 för jag vill nog vara gravid fler gånger än en gång till i livet) som springer på tomten, 2-3år mellan dem och en hund som skäller glatt i sin hundinhängnad när man kommer hem. gärna en långhårig vit golden. inne e badkar ett MÅSTE, gärna med bubblor.
huset i sig (ytan) behöver inte vara jättestort men de bör vara 3 st sovrum iaf. sen ska de gärna vara en veranda/altan i söderläge till hälften skyddat under tak och vindväggar å andra hälften ska vara som ett soldäck.


mm, nu ska jag gå å kolla till bäbis om han sover i sin garderob

Kommentarer
Postat av: Maria

Lägg till 1 mil och 2 barn så är det ju nästan min uppväxt du beskriver ;)

2009-05-23 @ 19:38:54
URL: http://meepymeep.blogspot.com
Postat av: Sara

haha men jag vill nog inte bo så nära vatten som du har gjort. eller asså vill å vill, men jag har ingen anledning å bo så nära för jag e ingen båt- eller havsmänniska :p

ha de!

2009-05-23 @ 20:56:12
Postat av: Cissi

Låter precis som att jag skulle ha beskrivit hur jag vill ha det ;-)

2009-05-28 @ 23:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0