dating eller ej ..

bara för att man e mamma ska man inte behöva lägga allt som heter socialt liv åt sidan ..

har date'at en kille nu i några veckor å nu får jag ultimatumet att välja om vi ska fortsätta ses eller sluta ses.
jag har klart och tydligt deklarerat att jag vill ta de lugnt, riktigt lugnt. för min skull men oxå för leos, vill inte introducera en kille för honom i tid å otid. jag vill verkligen veta att de kan bli nåt mellan oss om vi ska bli tillsammans. därav date'andet .. vill bara träffas å lära känna kille innan man blir ihop å ska göra allt tillsammans å sånt ..
kalla mig seg men efter 3-4veckor vill jag inte få de valet, då kanske de e fel.

måste man hoppa i säng bara för att man date'ar? har inte haft nån press att jag skulle hoppa i säng med denna kille men de känns lite som att de "går för sakta fram" för honom .. men efter 3-4veckor kanjag inte säga att jag har känslor, inte för nån. jag gillar/gillade att umgås med den här killen och de kanske kunde ha blivit mer lite längre fram men vi får väl se vad som händer nu ..

Kommentarer
Postat av: Cissie

Trökigt, kan det inte bara få rulla på och se vart det leder??? /Cissi

2009-05-14 @ 22:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0