brun med sol

nu e allt packat att ta över till lokalen innan dopet i morgon.


klänningen hänger och väntar.




idag har vi varit ute HELA dagen vekligen. sol sol sol .. mm .. lagomt varmt! (tills arbetsshorts kom förbi, nice)
fisen fick extra skugga på tältet, ett lakan som de står LEO på. :p hihi bäbis somnade fint på sina middagslurar idag, de e ovanligt. :-) han trivs dock VÄLDIGT bra i tältet.

och böcker har han verkligen börjat intressera sig för. de e så himla kul!!!



missekissen sitter i fönstret och längtar ut. hihi


blev en helt del brun idag, de blir fint mot klänningen jag ska ha imorgon. MEN, varför trilskas man alltid att köpa halterneck bikinis när man inte har så många kläder som e så. linjerna efter solbad e ju fel då! eller lättare om man ligger still å solar för då kan man ta ner banden men när man pillar i trädgården eller har hand om bäbis måste man ha alla snören på rätt ställe för att inte tappa ut nåt intressant.

e väldigt glad att jag e duktig på att smörja solskyddsfaktor!

men men .. ska försöka "fixa" linjerna på söndag då jag åker hem till mamma på mors dag medans hon åker till mormor. lämpar över bäbis på henne så jag får ligga å slappna av i solen lite. man e inte direkt avslppnad när man ligger i solen med en bäbis bredvid sig .. jag e sällan avslappnad alls ju. har ju bäbis 24/7.



jag e förresten en del nervös inför imorgon. mest nervös e jag att jag kommer grina. de kommer jag. undra varför egetnligen ..



fisen käkar förresten fortfarande dåligt. idag har han käkat 1gång tutte och 2x60ml ersättning från flaska och 4x2msk gröt. känns inte direkt som en hälsosam kost. känner hans revben mer nu än jag nånsin gjort.
känns lite läskigt, men de känns inte som att han lider av de för han e go å glad som vanligt. inte nere eller slö eller nåt sånt, jag antar att bäbisar blir så om de får FÖR lite mat i sig. nu får man bara lite mat i sig, inte FÖR lite tror jag.

a ja ..

gröt e gött!

Kommentarer
Postat av: Sara Mälby

Hejsan! Roligt det ska bli imorgon! :)Tror verkligen inte att du behöver oroa dig för Leos mat. Han äter om han är hungrig, det är jag helt övertygad om. Oliver är fyra och har fortfarande perioder då han äter "dåligt". Inbillar mig att det har med utvecklingen att göra, när det händer mycket så kan matvanorna rubbas. Han är så söt Leo och ser frisk ut! :) See ya tomorrow! Kram

2009-05-29 @ 21:21:14
URL: http://saramg.blogg.se/
Postat av: marie svensson

Hej sara !



hade varit kul att vara med imorron ,men vi ska ju på konfirmation .....

hoppas allt går bra och att prästen och Leo kommer överens då :)

många lyckönskningar från oss alla i klanen Svensson.

krama Leo från oss.

2009-05-29 @ 22:20:49
Postat av: cissi

Han ser ju nöjd ut Leo så inte tror jag att du behöver oroa dig för maten!

Ser framemot morgondagen :-) Härligt att det ska bli fint väder!!

kram

2009-05-30 @ 01:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0