blixtshopping

blev en tur till valbo idag. köpte bara nyttiga saker ju :p

håv för att fånga humlor och getingar som kommer in i uterummet.
strumpor för att inte bäbisfötterna ska frysa :P
tandborstar så tänderna håller några år till.
en bomullsfilt så inte bäbis svettas ihjäl i vagnen när de e varmt.





kunde inte låta bli att köpa en egen hoppgunga till leo heller. den andra hänger hos mormor. han gillar de kan jag avslöja, blev arg när han suttit i 10min å jag plocka upp honom.



kan säga att de börjar bli ganska jobbigt med honom nu med. e inte nöjd att bara sitta i babysittern å gunga längre utan nu ska de hända saker hela tiden. å gärna ska han stå upp, på mig eller bredvid mig .. såklart med hjälp av mig .. men ändå ..

känner mig en hel del slut som människa.
ekonomin går inte runt och de enda jag gör e att vara mamma. å ja: denna tid kommer aldrig tillbaka men nu börjar de bli för mycket när jag e ensam.

Kommentarer
Postat av: Anonym

MÅSTE BARA SÄGA ATT BÄBISEN E SÅ HIMLA SÖT

2009-05-06 @ 21:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0