tråkig dag .. ännu en ..

usch å fy, igår kväll å dagen i dag var helt värdelös .. har lite för tråkigt just nu men de går väl i perioder antar jag. å eftersom jag inte e superpigg så orkar jag inte så himla mycket heller å de e ju jag som står för ideerna i detta hushåll .. (nehe?)

var iaf  å hämtade en traderavinst för 1kr idag. en sån stol man har på bordet. svårt å förklara, en stol på bordet helt enkelt :p å nu e vi hemma igen.

tror som sagt både jag å bäbis börjar bli lite småsjuka, bebbe sover mest å vill inte vara vaken alls å jag känner mig hängig som skrivet.
jag tror de beror på att jag har altandörren öppen på dagarna å de drar kallt på fötterna å så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0