torsdag=trosdag

komihåg till mig själv, byt alltid trosa på torsda.

idag var vi till mormors jobb en sväng å lämnade ett paket som skulle iväg till en tradera vinnare :p har ju sålt av en del gravid kläder som ska iväg.
leo har varit lite krånglig idag å skrikit en massa å nästan inte sovit nåt. bara kanske 30 min i stöten med många timmars mellanrum. men nu sover han äntligen skönt i soffan. de e bra, för alla :P

jag ropade in en baddräkt på tradera för några dagar sen som jag fick hem idag så nu kan vi åka å bada! de ser jag fram emot, plus att jag ser så himla snygg ut i baddräkt med storlek 42! :p jag e tjock and i like it!!! proud! :p

käkade fisk nu som middag, de e jag inte bortskämd med så jag åt nästan ingen mos bara 3 st rödspättor :p me like fisk! :p

och som alltid en bild på lilleman


Kommentarer
Postat av: Linda

Nu e han ju nästan rödhårig ;)

2009-03-06 @ 09:24:18
URL: http://nurselinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0