peppar peppar

nu har leo somnat helt okej några nätter på raken, och i sängen (i vrummet) så snart flyttar vi nog över till riktiga sängen igen. fast först ett avbrott med fjällen. kanske ska börja försöka få honom å sova i sin egen säng efter fjällen.. men vad tråkigt :P de e ju så mysigt på nätterna. fast jag sover lite dåligt när han rör sig å låter i sömnen.
jag tror jag matar honom oftare än han själv vill ;) bara för att han låter typ.. om jag nu lägger honom i sin säng, orkar jag då gå upp varje natt 2-5 ggr å mata honom. då behöver jag ju gå upp å in i hans rum. å så vaknar han mer eftersom de tar längre tid till jag fattar att han e hungrig .. hmm .. svårt val, men jag har ju några dagar på mig som sagt ..

han e på sitt bästa morgonhumör idag igen :P så himla mysigt :P jag älskar mornarna.

över ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0