ont i magen

somnade till DH i går, tyvärr för jag kommer inte kunna se reprisen heller men de var värt några timmars  sömn iaf. vaknade 4 av en skrikande bäbis. han hade ont i magen för de prutta en del i honom. stackare. kan ju inte göra så mycket för honom. han lugnade sig iaf men var pigg så jag satte honom i babysitter å somnade om själv. hehe efter en halvtimme så tröttnade han å kom upp i sängen å käka lite å sen somna om. å så vakna vi igen vid 820 av samma symtom. stackarn.. vad kan man göra förutom å krama å prata med honom.

igår kväll missade jag unga mammor, skit oxå men de var bra å komma ut lite. micke var här en sväng å släpade ut mig å köpte mat (till honom jag har ju itne pengar till de) om han inte hade kommit så hade jag varit inne HELA dagen för de plogade inte förrän vid 17 här!! (de slutade snöa vid lunchtid typ.)

har inte fått pengar från f-kassan heller. suck .. (jo bostadsbidraget men hur långt räcker de???)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0