läskigt mycket luft

träffade cicci idag iaf å de var kanontrevligt att prata om gammal å en massa om nytt oxå. vart en riktigt lång promenad i mina mått mätta. vi var ute sammanlagt 2 timmar med en snabb visit på ica oxå. de var jag å leo, cicci å hennes (å sambon tonys) två hundar. :p
hon blev kvar hemma hos mig till halv 17. hehe så trevligt hade vi. strax efter ringde micke så tog vi en fika hemma.

jag var ju å pysslade lite hemma hos mamma i går å detta e resultatet. har gjort de klart idag. varje stygn e handsytt. jobbigt var de å tid tog de fast mest var de roligt å underhållande. pyssel e kul.
 
vänster bild: sköldpaddan på framsidan. mitten bilden: baksidan. höger bild: 2månaders presenten


nu sitter jag bara å försöker lista ut hur man får bäbis å sova i stället för å skrika hela kvällarna, de går inte så bra. tog en 10mins promenad nyss (ja jag vet att klockan e över 22) men de funkade inte. fast i o f s så skriker han ju inte nu. bara e helt klarvaken. verkar faktiskt ganska nöjd. fick mat runt 21 å slumrade i 10 min men sen var de bara skrik. han verkar inte direkt trött nu heller.
de e väl bara å hålla sig vaken då. ska nog sova på soffan ikväll. kanske funkar för honom med. vi får väl se. vi får se hur min kropp efter oxå. nu ska jag ta nåt å käka bara för att hålla mig vaken. (som att bäbis skrik inte håller en vaken nog, fast han skriker inte just nu.

över och out

Kommentarer
Postat av: Anonym

Då var det väl tur att du fick behålla bullarna! :-) Mkt trevligt var det! kram kram

2009-03-18 @ 22:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0