kyrklig värre

idag var vi en sväng på stan. väldigt trevligt tycker jag. skönt å bara gå omkring utan måsten. köpte en bordsklocka och plastad frotte. när jag köper en egen säng så vill jag inte ha "spill" i sängen (nu när de inte e min säng så spelar de ingen roll, han kan gott ligga på de sen)

sen åkte vi till öppna förskolan men leo gillar de inte riktigt. var jätte krånglig förra gången ju, bättre idag men itne riktigt bra. vart där 30-40min bara.
isak, leos andra namn e ju kyrkligt. i bibeln hette isaks mamma sara (och var typ 90) men ändå :p så kyrklig e jag inte men de råkade bli så eftersom jag inte ville "slösa" mitt andra braiga pojknamn på ett å samma barn. (så lukas finns kvar å jag kom just precis nu på att lukas återfinns oxå i bibeln! äsch då ;) )

Björsjökyrkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0