kanon!

uu jag mår så bra. allt går så himla bra ju. ser verkligen fram mot alla nya dagar som kommer. trots att alla dagar blir lite tråkiga och likadana så e de underbara dagar som aldrig kommer tillbaka ju.

bror å linda var här nyss å bara umgicks lite, å de märks så väl att brorsan e förtjust i barn (bäbisar) å leo (iaf) e väldigt förtjust i honom. satt i knät å skratta och busa å myste bara. i säkert en timme ju.

nu e de bara å sova kvar. de som e så mysigt. jag älskar nätterna med min bebbe. han ligger nerstoppad under täcke på soffan nu. ska smyga iväg å dricka lite vatten (igen) å sen kolla på DH.
(vattendrickande för mig innebär att jag e på väg att bli sjuk, trist trist)


över och ut


Kommentarer
Postat av: Linda

Han börjar ju bli lite sugen på en egen oxå ;)

2009-03-11 @ 11:11:46
URL: http://nurselinda.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha börjar? började inte han bli de för några år sen men nu fått lite bränsle på den elden :P de E så lätt som de verkar :P haha ;)

2009-03-11 @ 13:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0