den som väntar på nåt gott ...

jag e så sugen på pizza! satt å tänkte på de när de käkade pizza på gilmore girls i morse. jag har käkat 2 (!!!!!!!) pizzor på ett helt år!! 2 pizzor sen jag blev gravid! de e galet ju! pizza ... mmm ...



sov lite alltför bra inatt heller men de tog vi igen imorse, gick inte upp förrän kvart i 10! sovmorgon! tack bäbis. :p sen kom mamma å pappa hit vid 11 så fick jag ta en lååång dusch å skicka iväg lite tradera-saker i lugn å ro. bra med barnvakt.

nyss tog jag en liten promenad på 25min å tänkte över val av dagis. de blir pukslagargården i 1a hand å björsjökyrkan i 2a. de tog 2 min å gå till pukslagargården ju, klart jag ska välja de i 1a hand även om de känns bättre för min del med en mindre grupp barn som de e i kyrkan men de e inte för min skull han ska gå i ett bra dagis ju.
tänk min lilla knatte ut på äventyr med dagis, iklädd gröna regnbyxor och reflexväst hållande varandras händer och en blå toppluva på huvet. grilla korv i vindskydden i skogen som dagis ligger granne med och leta myrstackar och blåbär.

hmm drömmar e bra :P
just nu ligger den lilla ute i vagnen å kollar på kaninerna jag har som vagnleksak/dekoration :P han vill inte sova men e heller inte direkt gnällig. 
jag ska kolla på reprisen av DH som börjar om 10 min för man missar hälfen av handlingen när man har ett barn har jag märkt :P

over and out 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0