studenten

ja dagen såg ju hyfsat bra ut iaf. grått å trist men inget regn men tyvärr blev de regn nu på kvällen. på dagen vid utsparken så var de uppehåll iaf.

de var min yngsta kusin frida som tog studenten idag. hon har gått BF-programmet.
bäbis var så klart med å mamma e lite hönsig så hon tog med hörselskydden. men de hjälptes inte. mitt i sov/mathumöret så var de utspark, men men .. kan inte planera allt.


frida med kossan jag köpte. (å bäbis såklart)


hela familjen rickegård


frida och jag





ikväll blev jag barnfri igen. woho! å jag ska INTE dricka whiskey (men de kommer nog bli "det andra" men säg inget)
har iaf haft en kanontrevlig dag. en lång dag iaf eftersom jag var å köpte jeans å bluetooth på morgonen, var på snabbesök i stigslund sen hem och bokstavligen slängde av sig kläderna å på med jeans å tunika å byta blöja på bäbis å sen iväg igen.
när jag parkerat bilen på stan så står jag å väntar på mamma å pappa å kollar på bilarna som åker förbi. plötsligt får jag en klump i halsen. MIN BIL!!! min cab åker förbi mig .. jag står helt mållös å ser bilen försvinna och mamma komma från andra hållet å kramar mig. "vad är de? du grinar ju." jag svarar "min bil" å pekar i den riktining caben försvann. min bil! jag grinar seriöst när jag ser den åka iväg. den e ju min! .. åå vad jobbigt .. jag saknar min bil .. suck ..

min (förra) bil


å vad jag saknar ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0