slapp dag

vakna vid 6.30 i morse å somna aldrig om. åkte hem till mamma å pappa där bäbis spenderat natten å väckte dem, vid 9!! hallå? sovmorgon MED bäbis .. hmm .. a ja .. tog en sväng ner på stan å mamma köpte några bodys till leo som hon ska trycka "övningskryper" på på jobbet sitt. sen åkte vi hem till dem i gen och jag somna på soffan å sov typ 2 h .. :p hehe

var hemma igen vid 17 kanske ..
sen har jag å bäbis tillbringat hela eftermiddagen på en filt på golvet. himla mysigt faktiskt.



apropå inget alls egetnligen, jag vill verkligen bo i björke ..



nu har jag laddat upp med solchips, choklad, dricka å teve. men insåg snabbt att de var verkligen inget inget inget på teven, så de blir nog tidig kväller ikväll igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0