eksem

bäbis hade rejält ont i natt, de märktes så himla väl.
fick tid klockan 1340 på hälsocentralen till slut. träffade en underbar kvinna som hette anna-lena. vi kom fram till att de antagligen orsakats av babyoljan i badvattnet. ska sluta med den olja å ta matolja i stället å smörja 2ggr/dag med kortison en tid framöver, antagligen några år då han verkar vara extra känslig i huden.



efter hälsocentralen bäddade jag ner oss i soffan för en massa mys. tröstflaska funkar 4 av 5 gånger oxå.



han fick leka lite med lyckopengen han fick av gammelmormor i doppresent. eller han sög på asken som gick sönder å lyckopengen tittade ut. (självklart var jag gôr nära. jag ligger ju bredvid honom i soffan så han inte skulle få i sig själva hänget eller kedjan)

sen somnade vi å jag vaknade av att bäbis gallskriker igen. precis som hela natten. stackare :( :(



fick mitt paket från ellos idag. vart väldigt nöjd med jackan jag köpte till bäbis å de var ju bra för den var inte gratis ju. :p lite stor men den kommer passa hela sommaren å en bit in på hösten. kanonköp! å tur att man kan köpa saker på faktura då jag inte fått pengar av carl för denna månad än.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Stackars liten kille!! :-(

2009-06-12 @ 01:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0