e de onsdag?

eller torsdag, hmm .. kalendern säger onsdag å mitt huvud säger torsdag.



idag har jag haft ont i huvet. hela dagen verkligen. jag känner av att synen inte e den bästa längre ..

a ja, ska väl ta dagen från början då.
natten var helt okej igen. lite trixigt framåt 4-5snåret men de e ju ändå okej. sen gick vi upp å jag fick för mig att vi skulle åka till ockelbo för jag visste att dumle skulle vara där (dumle, inte dajm!!) :P
strax efter 9 kom vi i väg. en snabb frukost på donken fick de bli. trodde jag ja. 15 min i DTkö för 2 toast å en kranvatten .. a ja ..
hade en trevlig dag i ockelbo iaf, timmarna går så himla fort när man har kul .. så sant som den e en stor klyscha .
på hemvägen stannade jag och plockade massa blommor

ingen bra bild jag vet, men bild iaf!

nu på kvällen har vi inte gjort nåt speciellt. :P bäbis käka majs för glatta livet och gröt. börjar verkligen lossna med maten nu. skönt värre. nu ska jag lägga mig i sängen å kolla på teven



ps. jag njuter verkligen av dessa dagar då tanten e tyst. jag väljer att inte skriva så mycket om att hon stör mig/oss hela tiden för jag vill inte tjata om de plus att jag blir påmind hela tiden om jag ska skriva ner de varje dag (för de e oftast varje dag) blir jag påmind så blir jag på dåligt humör bara. så de så .. :P


bild på bäbis som sitter igen för han har en så himla stolt morsa.

blir de för många bilder i bloggen får ni säga till men jag e så himla glad att bluetooth-stickan funkar som den ska och då blir de ju så enkelt att ta kort å lägga in.
tycker de e trevligt med bilder och text isf bara text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0