bilder :p

nån som känner igen sig?


med lite musik så kan man locka fram lite städkänslor ju


å med en snäll, glad och nöjd son kan de inte vara bättre


fram med städgrejjer


å sen fick badkaret en omgång. lika så handfat och toa. hela tvättstugan med golv (som jag förövrigt skurade för hand på knä haha) å alla rör som de samlas damm på fick ett stryk av trasan. de e ett ställe man ofta glömmer :P
tvätt som syntes ovan men de var inte bara de vita handdukarna :P diskmaskinen går fortfarande och allt som de var handdisk på e diskat å står för tork.
har plockat undan allt onödigt som stod i uterummet oxå men jag gjorde inte rent bordet som nån spillt saft på (inte jag) för jag antar att jag får mitt nya inom kort :P hehe
har bäddat sängen (de gör jag aldrig för de tycker jag e onödigt, nån annan får gärna göra de för de ser fint ut men inte jag)
tagit fram väskan att packa saker till värmland i. de blir ju ganska mkt även om jag bara e borta 2 nätter. hehe ..

glömde jag nämna att jag varit på IKEA, babyproffsen och hälsat på hos mormor på jobbet oxå? haha ..
på ikea köpte jag handdukar (som jag tvätta när jag kom hem, allt verkar återknytas till första bilden, coolt) och en barnstol att ha hemma hos mormor. sen köpte jag nya silikonnappar till flaskorna på babyproffsen och åkte och lämnade de på mormors jobb så hon får ta de med hem. stannade på sibylla på vägen hem :p

nån som behöver lite energi från mig?

bästa städutstyrseln ever .. haha!!


har köpt en gåstol på blocket för 200kr oxå. ska åka å hämta den snart


sen får jag besök av min hemliga gäst igen. har umgåtts ganska mkt nu .. bjuder han på whiskey imorgon så vet ju jag vart de leder .. haha .. inga snuskiga tankar nu men förra gången nån bjöd på whiskey så blev jag ju med barn .. tack carl, för whiskey å unge .. haha!
fan inte ens dålig humor kan förstöra mitt braiga humör!

nu ska jag plocka ur diskmaskinen ..
bara ett ps: klockan e halv 3 å jag har redan hunnit med allt de där, hur slut kommer jag vara ikväll då? haha!


äsch då, ett ps till: jag VET att de e fler som läser min blogg men antligen vill ni inte att jag ska veta vem ni e eller så bara läser ni min strunt ändå .. haha ..


å yttligare ett: jag vet att inlägget blev väldigt flummigt men de e på pricken så jag känner mig just nu. tänker inte ens läsa igenom de för att kolla stavfel och/eller grammatik .. nudå .. ses!



äsch jag glömde lägga in bilden på när leo tröttnat på mig, han håller på å somnar i babygymet :P hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0