återkommer efter tisdag

yes, som ni kanske förstått åker jag till värmland i morgon bitti. de ser jag fram emot väldigt mycket. träffa marie och micke å deras femtielva barn (känns de som, de e 4 barn :P ) hinna ta en fika med julia å jag vill gärna se hur de bor så vi får se hur de blir med de :P inte att förglömma esther såklart! :P

jag kommer inte att uppdatera bloggen nåt under dessa dagar och känner jag mig själv rätt så kommer jag knappt skriva om dem när jagkommer hem heller för jag uppdaterar hellre om dagen som gått än om dagar jag missat att uppdatera. men jag kommer skriva lite iaf. och kameran e med!



idag har jag ont i magen igen. eller jag fick de nu på kvällskvisten

gör inte saken bättre att bäbis ligger å skriker i sin säng heller .. men de går över ..
tog iaf en tablett mot de nyss å då e de illa. de som känner mig vet hur sällan och ogärna jag tar tabletter. kanske tar en var 3e månad.

fann på några saker jag glömt å packa ner tills resan imorgon oxå. tyckte de blev lite för lite packning när jag packade på dagen. hade bla glömt min nessesär. men de hade inte varit första gången för de e en sak som jag ofta glömmer. inte katastrof men lite olämpligt.



anledningen att jag inte tjatat om min ekomoni på länge nu e att de ser bättre ut nu inför sommaren av nån anledning. de e super duper skönt.

å anledningen att jag inte tjatat om min vikt på länge e att den stått still ett tag nu. den har pendlat mellan 67 och 68kg. men igår (eller omde var i förrgår) så vägde jag mig å då stod vågen på 65 kg MED kläder .. *woho*
om jag väger 67 kg e mitt BMI 22 och om jag väger 62 kg (som e min målvikt) så har jag 20 i BMI.
                                                                                                                                                        Enl. WHO
ViktklasserBMI
Underviktmindre än 18,50
Normalvikt18,50-24,99
Övervikt25,00-29,99
FetmaMer än 30,00











önskar att jag kunde somna tidigt idag. inte för att jag e överdrivet trött men de skulle vara så himla skönt å bara sova :P hehe .. men för å kunna sova måste man stänga av datorn (å tanten) så jag gör de jag kan göra åt de. stänger av datorn iaf ..



Sayonara

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas sola skiner i Karlstad nu då!! ;-)

2009-06-06 @ 21:38:51
Postat av: K

Stänga av tanten?

2009-06-10 @ 09:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0