sleten

nån mer som känner sig sleten i värmen?


jag orkar inte ta med bäbis ut ens. eller nu på morgonen går de bra. vi har gungat å jag har vattnat men nu e jag slut. känner mig som en gammal tant i kroppen. har ont i nacken när jag vaknar. klarar inte å sova så bra. har ca 23-24grader i sovrummet å de känns svalt, snacka om att lura sig själv. suck ..

å allmänt e bäbis bara gnällig när han e vaken men han sover mycket å käkar en del. varför bilr allt så jobbigt när de e varmt?

jag e ju defenitivt inte van att passa upp på en bäbis hela tiden heller. innan man fick barn var de jobbigt nog på sommaren när de var varmt men nu när man har bäbis så får man inte sitta still mer än 2min eller ens slappna av i 1 sekund. måste alltid hålla koll på honom ju. jobbigt ..
skulle vara skönt med lite avlastning i vardagen. jag har ju mina föräldrar som vi oftast åker till på helgen men de e ju hemma i vardagen som de jobbiga är. när ska jag hinna/orka städa, diska, tvätta, damma, duscha å allt de när de e varmt å bäbis e på axeln 24/7.

känner mig helt död i värmen.


Kommentarer
Postat av: Sara Mälby

Inte till nån jättestor tröst just nu men alla "måste göras saker" blir lättare sen när han blir äldre. Man finner knep för att få det att funka. Men jag håller med dig, med en liten är det inte så lätt alla gånger. Särskilt i denna nästintill olidliga värme! Kram

2009-07-02 @ 23:32:12
URL: http://saramg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0