lördag..

idag har vi förövrigt inte gjort mkt. inte idag heller .. haha .. jag ids inte gå nu medans de e så varmt ju. jag har ju fått nog.
hann städa å torka lite golv medans bäbis sov imorse. han sov hela 2 h på raken. de e riktigt ovanligt. (men skööönt) då hinner jag ju få saker gjorda utan att stressa.

fisen käkade palsternacka idag igen å de går sådär. bättre än med potatis och sämre än med majs och morot. provade även lite päron å de gick i det oxå. snart börjar de bli dax att komponera ihop en måltid (stl XXXS) till honom. han tröttnar ju på att äta så fort men men .. de blir väl bättre när han kommer på att de e riktigt gott med mat.

imorgon ska jag få träna! i am totally längting! hoppas bara jag inte gör bort mig alltför mkt .. :P

hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0