div trams igen

filmen igår blev en besvikelse förresten. för mkt krig och trams. menmen .. nu e de sedd iaf ..



har gjort iordning massa traderavinster som ska iväg så fort jag får betalt nu oxå. de där tar väldigt mkt tid egentligen. men men .. de e lite klirr i kassan iaf.



pappa ska fixa sånna stöd till mina vinbärsbuskar idag så de e de jag sitter och väntar på. skulle gärna vara barnfri ikväll känner jag. att få mysa upp i soffan med en film å lösgodis (-men sara du käkar ju inte lösgodis!) å inte behöva ha ångest över att vara så trött när man måste gå upp mitt i natten och fixa mat å sen kliva upp kl6 med världens bästa humör. att bara få slappna av helt enkelt..



varför köper man pizza egentligen? de måste vara för att de går fort. för gott e de ju egentligen inte.. att göra hempizza däremot!!! mmmmmm!!!!!!



tog lite bilder på min trädgård i morse som kommer upp lite senare. överföringen ville inte riktigt vara med så vi får se om jag lyckas fixa de.

hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0