äntligen!!

hade bara 6 medelanden på telefonen .. men äntligen har jag ström iaf



så ska vi se vad jag har fyndat då.

Spegelbok - 10kr (även kul för katter onekligen)


Spelsak (vad e namnet på den?) - 50kr


Mjuk bok - 10kr


Tröja - 20kr


Två stjärnor att ha i fönstren till jul - 10kr (jag vet det e lååååååångt till jul, men hallå, 10kr!!!)




Bumpen i nacken e kvar oxå. suck ..



i övrigt så e de superskönt att komma hem igen .. har ju varit på kollo sen i torsdags :P
tror jag missade att skriva att jag faktiskt var på akuten i torsdags, inte bara på HC. mem vad har hänt med vår värld? måste man åka till HC innan man åker till akuten? resmiss-tvång på akuten ju .. men men .. jag fatta inget iaf ..
tur att de var noll i kö när jag kom dit i torsdags. eller de var massa folk där men ingen som skulle till samma ställe som jag.
jag tar inte tabletterna som jag ska heller för de som känner mig nu vet att jag verkligen verkligen inte gillar att ta tabletter. ska ta de anti- inflammatoriska (typ) 3ggr/dag, jag tar ca 2 .. om jag kommer ihåg .. å smärtstillande tar jag mest i förebyggande syfte.. alltså om jag ska göra nåt å jag vill vara pigg å inte ha ont. de muskelavslappnande har jag bara tagit 2 av eftersom jag vill kunna köra bil. ska ha tagit 3ggr/dygn .. a ja .. de blir som de blir .. hoppas jag slipper bumpen snart iaf .. den e ganska obehaglig.

Kommentarer
Postat av: jessica

Jag har också en sån!! Vad är det för nånting? jag har dock aldrig varit och kollat upp det utan satt mig nu och sökte runt lite i hopp om att hitta nån som kanske vet vad det kan vara eller har samma sak.

2013-04-18 @ 12:20:41
URL: http://jjessicaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0