snö snö snö snö snö

mycket i våra liv handlar om snö just nu.
snö snö snö snö snö!

måste säga att jag har dubbla känslor över att J (å fam) har åkt till thashlandia. INNAN snön kom. synd för er .. men den e ju kvar när ni e tillbaka (I JAN!!!)

har varit ute å skottat 3 ggr idag. en promenad bort till Christine å Nils i djupsnö. riktigt bra träning haha
sen vart de knäckkokning, på nåt vänster var den perfekt när jag gjorde kulprovet men på 10sek så blev den bränd å smakar apa .. suck .. bra att jag har en till chans på torsdag då ..

imorse hade leo gôr mkt blod i ansiktet som kom från ingenstans .. liiiiiite konstigt ..

verkar inte ha varit nån fara iaf .. å tur e ju de.



världes sötaste missekissar. (observera att de e på samma bild för en gångsskull)




inne i plastsaker sitter;




ville bara visa före och efter bild. Ett knapptryck så blev bilden mkt bättre. (kunde inte kommentera din blogg Jenny men Picasa e det jag använder)

somnade såklart påvägen hem. å var så himla himla himla fin i håret när han vaknade!


över och ut!

(håller på å skriver på ett "ett års inlägg" men de tar sin lilla tid att minnas vad som hänt under året)

Kommentarer
Postat av: Jenny

ja just ja, tack så mycket :)

2009-12-15 @ 16:11:33
URL: http://ynnejj.blogspot.com
Postat av: Linda

Jag skulle rösta på att blodet kommer från munnen nånstans, läker fort men blöder som fan (det är nog därför du inte hittar nån blödningskälla som det så fint heter)

2009-12-15 @ 16:26:59
URL: http://nurselinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0