sjuklingar

nej inte fick jag nån big mac heller ..



leo hade lite feber i går eftermiddag som blev värre å värre under kvällen. så natten har spenderats vaken eftersom han har vaknat å gnytt varje kvart fram till 5 i morse. sen fick jag sova i 1½timme för då hade han feber gått ner lite. som mest hade han 39.2 kl 24 i natt. stackarn .. å alvedonet funkade inte heller som febernedsättande :( hände inget alls.
men men ..

fortfarande e han dålig men de e bättre iaf. (jag hade oxå lite feber i natt men de var ingen fara)



å så hade de kommit mer snö i natt. gud vad underbart de e med snö. när de kommer som nu, några cm/nån dm i taget. så man hinner hålla undan :p
ja jag har inte så mkt att skotta men ändå. de e mysigt att skotta. ska gå ut så fort leo somnat nu tänkte jag. tar väl ca 15 min å fixa allt, inkl garaget. fast å andra sidan snöar de fortfarande ..




jag har en ganska skrämmande katt. haha



nån kan väl förklarar för mig vitsen med möss i förrådet tills nästa gång ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0