lite tankar

nej han blev aldrig nå bättre lillskiten. så vi åkte hem till föräldrarna å spenderade natten där. skönt å jag fick sova ut. jag har haft svårt att somna nu igen .. kanske ska bädda på vardagsrumsgolvet igen, de får mig å sova som en gud ju.

i några dagar har jag haft ont i lederna oxå, handleder, knän, armbågar å fingrar .. har ibland svårt att spänna händer å armar så jag kan lyfta leo. känns jättejobbigt å jag vill verkligen inte ha ont. undra varför de blir så .. trodde de hade med kylan först men jag märker av de mest på nätterna när jag sover, eller asså när jag vaknar så har jag ont :p



nyår ser ut att spenderas hemma hos föräldrarna som så mkt annat .. däremot känner jag en liten längtan ner till värmland igen, å de e ju inte långt kvar. fast å andra sidan, när vi kommer hem från den resan igen så börjar ju lillen på dagis! å jag ska försöka mig på att jobba .. svårt de där ju .. å spännande .. :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken stilig liten kille!!!! :)

2009-12-30 @ 20:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0