klaglista

1. Ingen snö
2. Ont i armen
3. Inget jobb
4. Sjuk bäbis
5. Inga pengar

så nu kanske jag klarar mig ett tag till



Leo blev febrig efter att han sovit middag efter sprutan. Jag har bara ont i armen. men absolut inte så farligt som jag trodde. :P
leo somnade som en stock nu när jag la honom å de var väntat :p

imorgon blir de antagligen lucia firande på mammas jobb å kanske lite julklappsshopping med pappa. får se hur leo mår bara.



ny jobbintervju på onsdag! jag tar allt jag kan få! wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till! Vad är det för jobb?

2009-12-10 @ 20:28:31
Postat av: Jenny

hej! vilket program var det du tipsade om att redigera bort röda ögon med? jag har formaterat om datorn så det är borta och minns inte vad det hette...

2009-12-13 @ 21:40:09
URL: http://ynnejj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0