fredagen innan jul


leo var lite vild i soffan idag så gjorde platt fall ner på golvet. det gick bra men de blev ett stort blått märke vid sidan av ögat. stackars bäbis!



idag har vi varit inne hela dagen. hade ingen motivation att gå ut alls idag. men jag ska ta en tur till garaget å sätta i motorvärmaren tills i morgon å såklart kolla fällorna i förrådet. usch tänk om de sitter nåt i dem .. jag kommer inte vilja ta bort de. :p å stackars mus i så fall .. men bra för min sömn.



sötnosen har börjat uppskatta att kolla ut oxå. tror verkligen att han ser fåglarna som flyger från trädet till fågelmataren :)


ikväll blir de bara lite teve å sen sova. råkade somna å sova i 2h på dagen så jag lär vara vaken ett tag men men .. :p

out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0